Przetargi |
Zamówienia Publiczne do 60 tyś. euro
Zamawiający:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. M.C. Skłodowskiej 15, 16-200 Dąbrowa Białostocka NIP 545-14-64-069 REGON 050583037 tel: 857121206 fax 857121206 wew.36 www.spzoz.home.pl spzoz@home.pl
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Przetarg nieograniczony poniżej 60.000 euro na Dostawę do laboratorium odczynników wraz z analizatorem tryb zgodny z art.39 Ustawy Styczeń dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych zwaną dalej „PZP” ( Dz.U. Nr 19 poz. 177 , z późn. zmianami )
Zatwierdzone przez : Maj 2007 Uwaga! PRZED PRZYGOTOWANIEM OFERTY PROSZĘ DOKŁADNIE ZAPOZNAĆ SIĘ Z TREŚCIĄ SPECYFIKACJI I. ZAMAWIAJĄCY 1. Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Dąbrowie Białostockiej 2. Adres zamawiającego; 16-200 Dąbrowa Białostocka , ul. M.C. Skłodowskiej 15 tel. /0-85/ 71 21 206 wew. 27 tel/fax. /0-85/ 71 21 206 wew. 36 www.spzoz.home.pl spzoz@home.pl
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego. 2. Postępowanie jest prowadzone na podstawie przepisów ustawy z dnia 29.01.2004r. „Prawo zamówień publicznych" (Dz.U. z 9 lutego 2004 r. Nr 19 poz. 177 z późn. zmianami).
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: -pakiet 1 – odczynniki laboratoryjne, materiały kalibracyjne i kontrolne oraz eksploatacyjne do oznaczania Na/K/Cl wraz z dzierżawą analizatora , w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ,
2.. Oferowane odczynniki muszą spełniać następujące warunki : -opakowania oznakowane muszą być zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 2 września 2003 r. w sprawie oznakowań opakowań substancji niebezpiecznych i preparatów niebezpiecznych ( Dz. U. 2003 nr 173 poz.1679),
3. Dostawy towaru odbędą się na koszt i
ryzyko sprzedającego do
4. Ilości odczynników wyszczególniona w załączniku nr 2 do
niniejszej SIWZ są
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Pakiet nr 1 – 36 miesięcy od daty podpisania umowy. Zamówienia należy realizować: 1. odczynniki należy dostarczać sukcesywnie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem SP ZOZ w terminie do 5 dni roboczych od chwili otrzymania zamówienia. 2. analizator należy dostarczyć w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy V. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ WYMAGANYCH OD WYKONAWCÓW, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIENIE WARYNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia; Wykaz dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, określające uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w przedmiocie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Wykaz dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie Wykonawcy - Załącznik nr 3. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Wykaz dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie Wykonawcy- Załącznik nr 3. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykaz dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie Wykonawcy- Załącznik nr 3.
5. Wyrażą zgodę na termin płatności 30 dni od daty dostarczenia
faktury VAT do siedziby Zamawiającego. 7. Oświadczenie wykonawcy , że zapewni autoryzowany serwis na oferowany analizator. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 powinny zostać złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę /osoby/ upoważnioną do reprezentowania wykonawcy zgodnie z wpisem do właściwego rejestru lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. VI. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ WYKONAWCÓW Z ZAMAWIAJĄCYM Zapytania odnośnie zapisów zawartych w „Specyfikacji istotnych warunków zamówienia", sposobu przygotowania oferty oraz realizacji zamówienia, wykonawca może kierować do zamawiającego faksem , drogą elektroniczną lub pisemnie. Zamawiający nie udzieli wykonawcy wyjaśnień, jeżeli zapytanie wpłynęło do zamawiającego na mniej niż 6 dni przed terminem składania ofert. VII. OSOBY ZE STRONY ZAMAWIAJĄCEGO, UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI Osoby uprawnione do kontaktu z wykonawcami:
- w sprawach merytorycznych
- w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia
VIII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od daty upływu terminu składania ofert.
X. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY I JEJ ZAWARTOŚĆ 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2. Złożenie przez wykonawcę więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie wszystkich jego ofert. 3. Ofertę, pod rygorem nieważności, należy złożyć w formie pisemnej w języku polskim, sporządzoną na maszynie do pisania lub komputerze. 4.Wartość brutto poszczególnych pozycji winna być liczona w następujący sposób: cena jednostkowa netto x ilość + należny podatek VAT 5. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w formie elektronicznej. 6. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami. 7.Składanie ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych. Należy złożyć pełny pakiet r1 określony w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ . 8. Oferta powinna być podpisana przez osobę /osoby/ upoważnioną do reprezentowania wykonawcy, określoną w dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy. 9. Zamawiający zaleca, aby każda strona (zapisana) oferty była ponumerowana kolejnymi cyframi a wszystkie strony oferty były zabezpieczone w sposób zapobiegający dekompletacji zawartości oferty. Każda strona oferty i załączników powinna być parafowana przez osobę /osoby podpisującą ofertę. 10. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę /osoby/ podpisującą ofertę. 11. Do uznania ważności oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty określone niniejszą specyfikacją: 1) wypełniony załącznik nr 1, 2) wypełniony załącznik nr 2, 3) wypełniony załącznik nr 3, 4) podpisany załącznik nr 4 5) podpisany załącznik nr 5 6) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji działalności gospodarczej, określające uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w przedmiocie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7) dokumenty określone w załączniku nr 2 do SIWZ. 8) oświadczenie wykonawcy , że zapewni autoryzowany serwis na oferowany analizator 12. Ofertę należy umieścić w nieprzejrzystej i zaklejonej kopercie Na kopercie należy umieścić: 1 nazwę i adres zamawiającego 2 oznaczenie przedmiotu zamówienia „Oferta - przetarg nieograniczony –odczynniki wraz z analizatorem ” - nie otwierać przed: 21.05.2007r. przed godz. 10.15 3 nazwę i adres wykonawcy
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty.
XI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
terminu przewidzianego na wniesienie protestu
w siedzibie zamawiającego w budynku Administracji przy ul. M.C. Skłodowskiej 15
wniosek wykonawcy, prześle protokół z sesji otwarcia ofert.
a/ kwota którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, b/ nazwy i adresy wykonawców, c/ zaoferowaną cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia,
XII. KRYTERIA OCENY OFERT Przy wyborze
oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i
ich znaczeniem :
wartość
brutto oferty najtańszej
XIII. WARUNKI ODRZUCENIA OFERT I UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA 1.Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: a/ jest niezgodna z ustawą „Prawo zamówień publicznych", b/ jej treść nie odpowiada specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c/ jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d/zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, e/została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu , d/ zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy „Prawo zamówień publicznych" lub błędy w obliczeniu ceny, e/ wykonawca po otrzymaniu zawiadomienia nie zgodził się w ciągu 7 dni na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, f/jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 2.Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: a/ nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu, b/ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, c/ wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonania zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć, d/ postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
XIV. ISTOTNE POSTANOWIENIA, KTÓRE BĘDĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY 1. Umowa o realizację zamówienia zostanie zawarta z wykonawcą, którego oferta została wybrana, w terminie nie wcześniej niż 7 dni od dnia zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą 2. Umowa o realizację zamówienia zostanie zawarta w formie pisemnej na czas oznaczony. 3. Do postanowień umowy nie uregulowanych niniejszą specyfikacją i ustawą „Prawo zamówień publicznych” zastosowane będą przepisy Kodeksu cywilnego 4. Zakres świadczenia wykonawcy wynikający z umowy będzie tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. 5. Istotne postanowienia, które będą wprowadzone do umowy o realizację zamówienia zostały zawarte w załączniku nr 4 i 5 do niniejszej specyfikacji „Projekt umowy”. 6. Przyjęcie postanowień umownych proponowanych przez zamawiającego w projekcie umowy jest równoznaczne z przyjęciem warunków udziału w postępowaniu.
XV. POUCZENIE O PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY ŚRODKACH ODWOŁAWCZYCH Uczestnikowi postępowania przysługuje prawo wniesienia protestu dotyczącego zapisów specyfikacji nie później niż 3 dni przed upływem terminu składania ofert. Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania środki odwoławcze określone są w Rozdziale 2 Działu VI Prawa Zamówień Publicznych.
Załączniki do specyfikacji:
Nr 1 – Formularz
ofertowy
Dąbrowa Białostocka dnia 11.05.2007r.
|