Strona główna

Informacje 

Aktualności

Przetargi

Struktura  szpitala

Kierownictwo

 

Zamówienia Publiczne do 60 tyś. euro

ZAMAWIAJĄCY:
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
UL.M.C. SKŁODOWSKIEJ 15
16-200 DĄBROWA BIAŁOSTOCKA
NIP 545-14-64-069
REGON 050583037
Tel./Fax (085)7-121-206
e-mail:spzoz@home.pl
www.spzoz.home.pl

       SPECYFIKACJA
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA NA ZAKUP SPRZĘTU MEDYCZNEGO W POSTACI APARATU EKG

TRUB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:

PRZETARG NIEOGRANICZONY PONIŻEJ 60.000 EURO

Termin składania ofert 07-07-2006r. do godz.11:00
Otwarcie ofert 07-07-2006r. godz.11:10
Dąbrowa Białostocka 26-06-2006r.

I. Zamawiający

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul.M.C. Skłodowskiej 15 

16-200 Dąbrowa Białostocka .

II. Załącznik do specyfikacji- formularz ofertowy

Zamawiający prosi o przedstawienie oferty na załączonym formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

III. Instrukcja dla oferentów. Zestawienie parametrów granicznych.

- 6 kanałów

-klawiatura funkcyjna

-zasilanie sieciowe 220V –akumulatorowe ( przenośny )

-prędkość zapisu 5/25/50 mm/s

-transmisja telefoniczna

-szerokość papieru 60 mm

Wspólny Słownik Zamówień : Kod  CPV 33123200-

IV. Opis sposobu przygotowania oferty.

1.      Wykonawca przedstawi ofertę zgodnie z wymogami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia

   -Zamówienia uzupełniające-Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

   -Zamówienia wariantowe-Zamawiający nie dopuszcza  możliwości złożenia oferty przewidującej  odmienny niż określony w SIWZ sposób wykonania zamówienia (oferta wariantowa)

-Zamówienie częściowe- nie dotyczy.

2.      Oferta winna być napisana w języku polskim, na maszynie lub komputerze. Oferta i wszelkie oświadczenia muszą zawierać nazwę i adres oferenta, pieczątkę nagłówkową firmy oraz podpis i pieczątkę imienną osoby upoważnionej do występowania w imieniu oferenta. Pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty.

3.      Wszelkie poprawki lub zmiany winny być datowane i parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.

4.      Wszelkie dokumenty i oświadczenia załączone do oferty w językach obcych należy dostarczyć przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.

5.      Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

6.      Oferta winna zawierać wszystkie wymagane niniejszą specyfikacją oświadczenia i dokumenty. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez dostawcę lub wykonawcę.

7.      Wykonawca zamieści ofertę w zapieczętowanej kopercie zaadresowanej do zamawiającego oraz oznaczonej-

                  „Przetarg nieograniczony-SPRZĘT”

                  „Nie otwierać przed 07-06-2006r. godz.11:10

8.      Ponadto na kopercie powinien znajdować się adres zwrotny do oferenta.

      V. Warunki udziału w postępowaniu.

1.      Wykonawca spełniania wszystkie warunki art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych- załączyć oświadczenie.

2.      Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podst.art.24 ust.1 i 2 w/w prawa – załączyć oświadczenie.

3.      Wykonawca posiada Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie.

4.      Aktualnie właściwe dokumenty dopuszczające oferowany produkt do obrotu i używania-oświadczenie wykonawcy.

VI. Dokumenty i oświadczenia, które muszą być dołączone do oferty .

1.      Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpis do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składanie ofert.

2.      Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienia wszystkich warunków art.22 ust.1- Prawa zamówień publicznych.

3.      Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczenia na podst. art.24 ust 1 i 2-Prawa zamówień publicznych.

4.      Wpis do rejestru Wyrobów Medycznych oraz certyfikat CE.

5.      Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego ,wystawionej  nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

6.      Informacja z  banku ,w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy ,potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych

lub zdolność kredytową wykonawcy ,wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania.

Uwaga: brak nawet jednego z w/w dokumentów powoduje odrzucenie oferty. Wszystkie dokumentu muszą być sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski (przez tłumacza przysięgłego potwierdzone).

Kserokopie dokumentów muszą być oznaczone kolejnymi numerami odpowiadającymi pozycji wpisu do wykazu dokumentów załączonego do oferty.

W przypadku załączenia do oferty dokumentów zawierających informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, należy je wyraźnie oddzielić od części jawnej oferty i oznaczyć „tajna część oferty”.

Utajnienie dokumentów niestanowiących tajemnicy przedsiębiorstwa powoduje odrzucenie oferty.

VII. Informacje o sposobie komunikacji zamawianego z wykonawcami.

1.    Wszelkie oświadczenia, zapytania oraz wyjaśnienia treści specyfikacji przekazywane faxem- muszą być niezwłocznie potwierdzone pisemnie (do 3 dni).

2.    Treść wyjaśnień będzie przekazywana wszystkim oferentom, którzy otrzymali specyfikację.

3.    Zamawiający udzieli wyjaśnień, jeżeli wniosek wykonawcy nie później niż 6 dni przed terminem otwarcia ofert określonym w pkt. IX. 1. specyfikacji.

Osoby upoważnione  do kontaktu:

- w sprawach merytorycznych

-Elżbieta Krahel-Rowińska – 085 7121-206 wew.27

- w sprawach przedmioty zamówienia

-Teresa Stefańczuk – 085 7121-206

VIII. Tryb dokonywania zmian specyfikacji istotnych warunków zamówień.

1.      W szczególnie uzasadnionych przypadkach przed upływem terminu składania ofert zamawiających może zmodyfikować treść dokumentów składających się na specyfikację.

2.      O każdej zmianie zamawiający powiadomi każdego wykonawcę, który otrzymał specyfikację istotnych warunków zamówienia.

3.      Zamawiający przedłuży  termin składania ofert w celu umożliwienia oferentom dokonania w przygotowanych otrzymanych wyjaśnień zmian.

IX. Warunki wpłaty i zwrotu wadium.

Nie dotyczy.

X. Termin związania ofert.

Wykonawca związany jest ofertą w ciągu 30 dni.

XI. Miejsce składania ofert.

1.      Ofertę zabezpieczoną, jak opisaną , należy złożyć do dnia07-07-2006r. do godz.11:00 w sekretariacie SP ZOZ w Dąbrowie Białostockiej.

2.      Wykonawca może zmienić lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem, że zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu przed upływem terminu składania ofert, określonych w pkt.1

3.      Wprowadzone zmiany winny być przygotowane, opieczętowane i oznaczone zgodnie z postanowieniami pkt.1, a koperta dodatkowo zaznaczona określeniem „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”.

4.       Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona oferentowi bez otwierania.

XII. Opis sposobu obliczania ceny oferty.

Podana cena ostateczna /każdego pakietu/ powinna zawierać wszystkie składniki cenowe, oraz inne koszty ponoszone przez oferenta (z podatkiem VAT). Do oceny kryterium „cena” będzie brana pod uwagę wartości całego zamówienia.

Przy obliczaniu wartości brutto pakietów należy stosować zasadę obliczania wartości brutto zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dn. 22.12.1999r. w sprawie wykonywania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym rozdz. 13§37.1 t.j.

wartość netto + podatek VAT = wartość brutto

Wykazywane kwoty zaokrągla się do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.

Oferent cenę  pakietu I, II, III, IV, V VI przedłoży w następujący sposób:
 

1

2

3

4

5

Lp

Nazwa artykułu

Wartość netto

Wartość brutto

Nazwa producenta

 

 

 

 

 

XIII. Informacje dotyczące walut obcych.

Cena w ofercie powinna być podana w PLN.

XIV. Kryteria wyboru ofert i sposobu dokonania oceny.

1.      Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
KRYTERIUM                                                          WAGA
CENA                                                                        100%

2.      Za każde z kryteriów przez każdego z członków komisji przyznawane będą punkty od 0 do 10. Ocena ostateczna kryterium zostanie obliczona jako iloczyn sumy punktowej całej komisji oraz nadanej mu wagi.

3.      W zakresie kryterium „CENA” maksymalną ilość punktów (10 pkt) – od każdego członka Komisji – otrzyma oferta z najniższą ceną, pozostałym oferentom przyznana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, określona na podstawie następującego wzoru:

Cena najniższa spośród wszystkich ofert

Ilość punktów = ----------------------------------------------------------------     x10

                                                     Cena oferty badanej

 

XV. Istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawartej umowy.

 

Treść umowy w załączniku nr 4.Wzór umowy stanowi integralną część SIWZ.

Oferent, który wygra przetarg zobowiązany jest dostarczyć podpisaną umowę ( 2 egzemplarze), wg załączonego wzoru, w terminie wskazanym przez zamawiającego.

XVI. miejsce, tryb otwarcia i oceny ofert.

  1. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podaje kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
  2. Otwarcia ofert dokona Komisja Przetargowa w dniu ……….2006r.0 godz.11:10 w biurze SP ZOZ w Dąbrowie Białostockiej przy ul. M. C. Skłodowskiej. Podczas otwarcia oferent poda nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców, wykonawców także informację dotyczącą ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
  3. Informacje, o których mowa których pkt. 2 przekazuje się niezwłocznie wykonawcom, którzy nie byli obecni przy otwarciu ofert – na ich wniosek.
  4. Ocena złożonych ofert nastąpi w części niejawnej posiedzenia Komisji. W toku oceny złożonych ofert zamawiający może zażądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  5.  Zamawiający poprawi w treści oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.
  6. Oferta będzie odrzucona, jeśli:

    - jest niezgodna z ustawą,
    - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
    - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu      nieuczciwej konkurencji,
    - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
    - zawiera omyłki, których nie można poprawić na podstawie art.88 ustawy lub błędy w obliczeniu ceny,
   - wykonawca w terminie 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia nie zgodzi się na poprawienie  omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny,
   - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
7.    O wyborze oferty zamawiający powiadomi niezwłocznie wykonawców przesyłając powyższe zawiadomienie wszystkich wykonawców oraz zamieszczając ogłoszenie w swojej siedzibie na tablicy ogłoszeń.
8.    Umowa musi być zawarta w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu zawiązania oferty.

 XVII. Protest, odwołanie.
 1.      Oferent może złożyć pisemny umotywowany protest do zamawiającego w ciągu 7 dni od dnia, w którym wykonawca powziął lub mógł powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę wniesienia protestu. Protest uważa się za wniesiony z chwilą, gdy doszedł on do zamawiającego w taki sposób, że mógł zapoznać się z jego treścią.
2.      Wniesienie protestu jest dopuszczalne tylko przed zawarciem umowy.
3.      Zamawiający rozstrzyga protest nie później niż w terminie 5 dni od daty jego wniesienia. Brak rozstrzygnięcia w tym terminie uznaje się za jego oddalenie.
4.      Od oddalenia lub odrzucenia protestu  nie przysługuje  odwołanie.
5.      Zamawiający rozstrzyga protest w terminie 10 dni. 

Załączniki do SIWZ:
1.      Załącznik nr1 – Formularz ofertowy
2.
      Załącznik nr2 –Dane techniczne
3.
      Załącznik nr3 –Oświadczenie
4.
      Załącznik nr4 –Umowa