Przetargi |
Zamówienia Publiczne do 60 tyś. euro ZAMAWIAJĄCY:
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW
ZAMÓWIENIA NA TRUB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Otwarcie ofert 24-07-2006r. godz.10:10 I. Załącznik do specyfikacji- formularz ofertowy Zamawiający prosi o przedstawienie oferty na załączonym formularzu. Realizacja odbywać się będzie w ilościach ustalonych przez zamawiającego. Dostawy winny być realizowane transportem Dostawcy do Zamawiającego. Instrukcja dla oferentów. II. Opis sposobu przygotowania oferty. 1. Wykonawca przedstawi ofertę zgodnie z wymogami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Zamówienia uzupełniające –Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia uzupełniającego. 3. Zamówienie częściowe – dopuszcza się składanie ofert częściowych . 4. Zamówienia wariantowe –nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 5. Oferta winna być napisana w języku polskim, na maszynie lub komputerze. Oferta i wszelkie oświadczenia muszą zawierać nazwę i adres oferenta, pieczątkę nagłówkową firmy oraz podpis i pieczątkę imienną osoby upoważnionej do występowania w imieniu oferenta. Pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty. 6. Wszelkie poprawki lub zmiany winny być datowane i parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę. 7. Wszelkie dokumenty i oświadczenia załączone do oferty w językach obcych należy dostarczyć przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego. 8. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 9. Oferta winna zawierać wszystkie wymagane niniejszą specyfikacją oświadczenia i dokumenty. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez dostawcę lub wykonawcę. 10. Wykonawca zamieści ofertę w zapieczętowanej kopercie zaadresowanej do zamawiającego oraz oznaczonej- „Przetarg nieograniczony-ODCZYNNIKI” „Nie otwierać przed 24.07.2006r. godz.10:10” 11. Ponadto na kopercie powinien znajdować się adres zwrotny do oferenta. III. Warunki udziału w postępowaniu. 1. Wykonawca spełniania wszystkie warunki art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych- załączyć oświadczenie. 2. Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podst.art.24 ust.1 i 2 w/w prawa – załączyć oświadczenie. 3. Wykonawca posiada Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. 4. Aktualnie właściwe dokumenty dopuszczające oferowane wyroby do obrotu i używania-oświadczenie wykonawcy. IV. Dokumenty i oświadczenia, które muszą być dołączone do oferty –załącznik nr 1.
Uwaga: brak nawet jednego z w/w dokumentów powoduje odrzucenia oferty. Wszystkie dokumentu muszą być sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski (przez tłumacza przysięgłego przez niego potwierdzone). Kserokopie dokumentów muszą być oznaczone kolejnymi numerami odpowiadającymi pozycji wpisu do wykazu dokumentów załączonego do oferty. W przypadku załączenia do oferty dokumentów zawierających informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, należy je wyraźnie oddzielić od części jawnej oferty i oznaczyć „tajna część oferty”. Utajnienie dokumentów niestanowiących tajemnicy przedsiębiorstwa powoduje odrzucenie oferty. V. Informacje o sposobie komunikacji z Zamawiającym. 1. Wszelkie oświadczenia, zapytania oraz wyjaśnienia treści specyfikacji przekazywane faxem- muszą być niezwłocznie potwierdzone pisemnie (do 3 dni). 2. Treść wyjaśnień będzie przekazywana wszystkim oferentami, którzy otrzymali specyfikację. 3. Zamawiający udzieli wyjaśnień, jeżeli wniosek wykonawcy nie później niż 6 dni przed terminem otwarcia ofert określonym w pkt. IX. 1. specyfikacji. VI. Tryb dokonywania zmian specyfikacji istotnych warunków zamówień. 1. W szczególnie uzasadnionych przypadkach przed upływem terminu składania ofert zamawiających może zmodyfikować treść dokumentów składających się na specyfikację. 2. O każdej zmianie zamawiający powiadomi każdego wykonawcę, który otrzymał specyfikację istotnych warunków zamówienia.
3.
Zamawiający przedłuży określony w pkt.IX.1 termin
składania ofert w celu umożliwienia oferentom dokonania w
przygotowanych otrzymanych wyjaśnień zmian.
VII. Warunki wpłaty i zwrotu
wadium.
VIII. Termin związania ofert. IX. Miejsce składania ofert. 1. Ofertę zabezpieczoną, jak opisaną w pkt. II. 8, należy złożyć do dnia 24.07.2006r. do godz.10:00 w sekretariacie SP ZOZ w Dąbrowie Białostockiej. 2. Wykonawca może zmienić lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem, że zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu przed upływem terminu składania ofert, określonych w pkt.1 3. Wprowadzone zmiany winny być przygotowane, opieczętowane i oznaczone zgodnie z postanowieniami pkt.1, a koperta dodatkowo zaznaczona określeniem „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”. 4. Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona oferentowi bez otwierania. X. Opis sposobu obliczania ceny oferty. Podana cena ostateczna powinna zawierać wszystkie składniki cenowe, oraz inne koszty ponoszone przez oferenta (z podatkiem VAT). Do oceny kryterium „cena” będzie brana pod uwagę wartości całego zamówienia. Przy obliczaniu wartości brutto pakietów należy stosować zasadę obliczania wartości brutto zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dn. 22.12.1999r. w sprawie wykonywania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym rozdz. 13§37.1 t.j. cena jednostkowa x ilość = wartość netto + podatek VAT = wartość brutto Wykazywane kwoty zaokrągla się do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 i wyższe zaokrągla się do 1 grosza. Oferent cenę pakietu I, II przedłoży w następujący sposób:
XI. Informacje dotyczące walut
obcych. XII. Kryteria wyboru ofert i sposobu dokonania oceny.
1.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się
następującymi kryteriami: 2. Za każde z kryteriów przez każdego z członków komisji przyznawane będą punkty od 0 do 10. Ocena stateczna kryterium zostanie obliczona jako iloczyn sumy punktowej całej komisji oraz nadanej mu wagi. 3. W zakresie kryterium „CENA” maksymalną ilość punktów (10 pkt) – od każdego członka Komisji – otrzyma oferta z najniższą ceną, pozostałym oferentom przyznana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, określona na podstawie następującego wzoru: Cena najniższa spośród wszystkich ofert Ilość punktów = ---------------------------------------------------------------- x10 Cena oferty badanej XIII Istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawartej umowy. Treść umowy w załączniku (załącznik nr4). Wzór umowy stanowi integralną część SIWZ. Oferent, który wygra przetarg zobowiązany jest dostarczyć podpisaną umowę ( 2 egzemplarze), wg załączonego wzoru, w terminie wskazanym przez zamawiającego. XIV miejsce, tryb otwarcia i oceny ofert.
- jest niezgodna z ustawą,
XV. Protest, odwołanie.
Załączniki do SIWZ:
|
||||||||||||||||||||||||||||||