Strona główna

Informacje 

Aktualności

Przetargi

Struktura  szpitala

Kierownictwo

 

Zamówienia Publiczne do 60 tyś. euro

ZAMAWIAJĄCY:
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
UL.M.C. SKŁODOWSKIEJ 15
16-200 DĄBROWA BIAŁOSTOCKA
NIP 545-14-64-069
REGON 050583037
Tel./Fax (085)7-121-206
e-mail:spzoz@home.pl
www.spzoz.home.pl

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA NA
zakup i dostawę odczynników

TRUB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
PRZETARG NIEOGRANICZONY PONIŻEJ 60.000 EURO

Termin składania ofert 24-07-2006r. godz.10:00

Otwarcie ofert 24-07-2006r. godz.10:10
Termin realizacji zamówienia 1 rok od podpisania umowy.

I.       Załącznik do specyfikacji- formularz ofertowy

Zamawiający prosi o przedstawienie oferty na załączonym formularzu. Realizacja odbywać się będzie w ilościach ustalonych przez zamawiającego. Dostawy winny być realizowane transportem Dostawcy do Zamawiającego.

Instrukcja dla oferentów.

II. Opis sposobu przygotowania oferty.

1.      Wykonawca przedstawi ofertę zgodnie z wymogami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

2.      Zamówienia uzupełniające –Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia uzupełniającego.

3.      Zamówienie częściowe – dopuszcza się składanie ofert częściowych .

4.      Zamówienia wariantowe –nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

5.      Oferta winna być napisana w języku polskim, na maszynie lub komputerze. Oferta i wszelkie oświadczenia muszą zawierać nazwę i adres oferenta, pieczątkę nagłówkową firmy oraz podpis i pieczątkę imienną osoby upoważnionej do występowania w imieniu oferenta. Pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty.

6.      Wszelkie poprawki lub zmiany winny być datowane i parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.

7.      Wszelkie dokumenty i oświadczenia załączone do oferty w językach obcych należy dostarczyć przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.

8.      Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

9.      Oferta winna zawierać wszystkie wymagane niniejszą specyfikacją oświadczenia i dokumenty. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez dostawcę lub wykonawcę.

10. Wykonawca zamieści ofertę w zapieczętowanej kopercie zaadresowanej do zamawiającego oraz oznaczonej-

                „Przetarg nieograniczony-ODCZYNNIKI”

                 „Nie otwierać przed 24.07.2006r. godz.10:10”

11. Ponadto na kopercie powinien znajdować się adres zwrotny do oferenta.

III. Warunki udziału w postępowaniu.

1.      Wykonawca spełniania wszystkie warunki art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych- załączyć oświadczenie.

2.      Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podst.art.24 ust.1 i 2 w/w prawa – załączyć oświadczenie.

3.      Wykonawca posiada Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie.

4.      Aktualnie właściwe dokumenty dopuszczające oferowane wyroby do obrotu i używania-oświadczenie wykonawcy.

IV. Dokumenty i oświadczenia, które muszą być dołączone do oferty –załącznik nr 1.

  1.  Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpis do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składanie ofert.

  2. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienia wszystkich warunków art.22 ust.1- Prawa zamówień publicznych.

  3. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczenia na podst. art.24 ust 1 i 2-Prawa zamówień publicznych.

  4. Atesty lub świadectwa dopuszczenia do stosowania przedmiotu zamówienia w służbie zdrowia.

  5.  Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego ,wystawionej  nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  6. Karta charakterystyki odczynników.Oferowane odczynniki muszą pasować do analizatora Micros 60.

  7. Stabilność odczynników po podłączeniu do analizatora min.12m-cy.

  8. Oferent posiada 2 lizaty : cyjankowy  i bezcjankowy .

  9. Oferent gwarantuje autoryzowany serwis .

Uwaga: brak nawet jednego z w/w dokumentów powoduje odrzucenia oferty. Wszystkie dokumentu muszą być sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski (przez tłumacza przysięgłego przez niego potwierdzone).

Kserokopie dokumentów muszą być oznaczone kolejnymi numerami odpowiadającymi pozycji wpisu do wykazu dokumentów załączonego do oferty.

W przypadku załączenia do oferty dokumentów zawierających informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, należy je wyraźnie oddzielić od części jawnej oferty i oznaczyć „tajna część oferty”.

Utajnienie dokumentów niestanowiących tajemnicy przedsiębiorstwa powoduje odrzucenie oferty.

V. Informacje o sposobie komunikacji z Zamawiającym.

1.    Wszelkie oświadczenia, zapytania oraz wyjaśnienia treści specyfikacji przekazywane faxem- muszą być niezwłocznie potwierdzone pisemnie (do 3 dni).

2.    Treść wyjaśnień będzie przekazywana wszystkim oferentami, którzy otrzymali specyfikację.

3.    Zamawiający udzieli wyjaśnień, jeżeli wniosek wykonawcy nie później niż 6 dni przed terminem otwarcia ofert określonym w pkt. IX. 1. specyfikacji.

VI. Tryb dokonywania zmian specyfikacji istotnych warunków zamówień.

1.      W szczególnie uzasadnionych przypadkach przed upływem terminu składania ofert zamawiających może zmodyfikować treść dokumentów składających się na specyfikację.

2.      O każdej zmianie zamawiający powiadomi każdego wykonawcę, który otrzymał specyfikację istotnych warunków zamówienia.

3.      Zamawiający przedłuży określony w pkt.IX.1 termin składania ofert w celu umożliwienia oferentom dokonania w przygotowanych otrzymanych wyjaśnień zmian.

Do kontaktu z ofertami upoważnieni są:
- w sprawie przedmiotu zmówienia
-mgr Anna Majewska –(085)7121-024 wew.28-analityk medyczny
-w sprawach merytorycznych
-Elżbieta Krahel-Rowińska –(085)7121-206 wew.27-specjalista do spraw zamówień publicznych

VII. Warunki wpłaty i zwrotu wadium.
Nie dotyczy.

VIII. Termin związania ofert.
Wykonawca związany jest ofertą w ciągu 30 dni.

IX. Miejsce składania ofert.

1.      Ofertę zabezpieczoną, jak opisaną w pkt. II. 8, należy złożyć do dnia 24.07.2006r. do godz.10:00 w sekretariacie SP ZOZ w Dąbrowie Białostockiej.

2.      Wykonawca może zmienić lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem, że zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu przed upływem terminu składania ofert, określonych w pkt.1

3.      Wprowadzone zmiany winny być przygotowane, opieczętowane i oznaczone zgodnie z postanowieniami pkt.1, a koperta dodatkowo zaznaczona określeniem „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”.

4.       Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona oferentowi bez otwierania.

X. Opis sposobu obliczania ceny oferty.

Podana cena ostateczna  powinna zawierać wszystkie składniki cenowe, oraz inne koszty ponoszone przez oferenta (z podatkiem VAT). Do oceny kryterium „cena” będzie brana pod uwagę wartości całego zamówienia.

Przy obliczaniu wartości brutto pakietów należy stosować zasadę obliczania wartości brutto zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dn. 22.12.1999r. w sprawie wykonywania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym rozdz. 13§37.1 t.j.

cena jednostkowa x ilość = wartość netto + podatek VAT = wartość brutto

Wykazywane kwoty zaokrągla się do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.

Oferent cenę  pakietu I, II przedłoży w następujący sposób:

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Lp         Lp.

Nazwa asortymentu

Wielkość opakowania

Nr katalogowy

Jedn. masy

Ilość

jedn. masy

Cena jedn. netto

Cena jedn. brutto

Wartość netto

Wartość brutto

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

XI. Informacje dotyczące walut obcych.
Cena w ofercie powinna być podana w PLN.

XII. Kryteria wyboru ofert i sposobu dokonania oceny.

1.      Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
KRYTERIUM                                                                      WAGA
CENA                                                                                    100%

2.      Za każde z kryteriów przez każdego z członków komisji przyznawane będą punkty od 0 do 10. Ocena stateczna kryterium zostanie obliczona jako iloczyn sumy punktowej całej komisji oraz nadanej mu wagi.

3.      W zakresie kryterium „CENA” maksymalną ilość punktów (10 pkt) – od każdego członka Komisji – otrzyma oferta z najniższą ceną, pozostałym oferentom przyznana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, określona na podstawie następującego wzoru:

Cena najniższa spośród wszystkich ofert

Ilość punktów = ----------------------------------------------------------------     x10

                                                     Cena oferty badanej

XIII Istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawartej umowy.

Treść umowy w załączniku (załącznik nr4). Wzór umowy stanowi integralną część SIWZ.

Oferent, który wygra przetarg zobowiązany jest dostarczyć podpisaną umowę ( 2 egzemplarze), wg załączonego wzoru, w terminie wskazanym przez zamawiającego.

XIV miejsce, tryb otwarcia i oceny ofert.

  1. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podaje kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
  2. Otwarcia ofert dokona Komisja Przetargowa w dniu 24-07-2006 r. w biurze SP ZOZ w Dąbrowie Białostockiej przy ul. M. C. Skłodowskiej. Podczas otwarcia oferent podana zostaną nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców, wykonawców także informację dotyczącą ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
  3. Informacje, o których mowa których pkt. 2 przekazuje się niezwłocznie wykonawcom, którzy nie byli obecni przy otwarciu ofert – na ich wniosek.
  4. Ocena złożonych ofert nastąpi w części niejawnej posiedzenia Komisji. W toku oceny złożonych ofert zamawiający może zażądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  5.  Zamawiający poprawi w treści oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.
  6. Oferta będzie odrzucona, jeśli:

- jest niezgodna z ustawą,
- jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
- zawiera omyłki, których nie można poprawić na podstawie art.88 ustawy lub błędy w obliczeniu ceny,
- wykonawca w terminie 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia nie zgodzi się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny,
- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
7. O wyborze oferty zamawiający powiadomi niezwłocznie wykonawców przesyłając powyższe zawiadomienie wszystkich wykonawców oraz zamieszczając ogłoszenie w swojej siedzibie na tablicy ogłoszeń.
8. Umowa musi być zawarta w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu zawiązania oferty.

XV. Protest, odwołanie. 
1.      Oferent może złożyć pisemny umotywowany protest do zamawiającego w ciągu 7 dni od dnia, w którym wykonawca powziął lun mógł powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę wniesienia protestu. Protest uważa się za wniesiony z chwilą, gdy doszedł on do zamawiającego w taki sposób, że mógł zapoznać się z jego treścią.
2.      Protest dotyczy specyfikacji istotnych warunków zamówienia wnosi się nie później niż 3 dni przed upływem terminu składania ofert.
3.      Wniesienie protestu jest dopuszczalne tylko przed zawarciem umowy.
4.      Zamawiający rozstrzyga protest nie później niż w terminie 5 dni od daty jego wniesienia. Brak rozstrzygnięcia w tym terminie uznaje się za jego oddalenie.
5.      Od oddania lub odrzucenia protestu nie przysługuje odwołanie.
6.      Zamawiający rozstrzyga protest w terminie 10 dni.

Załączniki do SIWZ:
1.      Załącznik nr1 –formularz ofertowy.
2.      Załącznik nr2 –wykaz odczynników.
3.      Załącznik nr3 - oświadczenie.
4.   Załącznik nr4 - wzór umowy.